Hoe kan ik makkelijker soepballetjes draaien?

Ik doe het nu 1 voor 1 maar ik vind het naar werk.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Koken
2.6K

Het beste antwoord

Afhankelijk van handigheid en de grootte van je handen kan je 2 of 3 soepballetjes tegelijk draaien!
Leg 3 hoopjes gehakt verdeeld in een rechte lijn op je hand en leg je andere hand erop. Maak nu voorzichtig draaiende bewegingen en dan vormen de balletjes zich. Ben je niet tevreden of lukt het niet zo goed, probeer het dan met 2 van die hoopjes gehakt.
Met twee moet het zeker lukken, mij wel :)

Succes Vijfmeter!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vijmeter, als dit kon zou ik het voor je doen:P De grap is natuurlijk dat je niets meer ziet zodra je je hand op je andere hand gelegd hebt. Probeer het maar, klinkt misschien beetje moeilijk, is erg simpel en het werkt.

Andere antwoorden (2)

Zorg dat je handen nat zijn
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Gewoon 2 platte snijplanken gebruiken. Leg de gewenste gehakt grootte op de eerste snijplank( hoe groter de snijplank hoe meer er op kunnen!) Draai daarna met de bovenste snijplank kleine rondjes over het gehakt en voila!
3 maanden geleden